Mic dejun sanatos pentru copii

Pentru ca copiii nostri sa ramana sanatosi si puternici, este extrem de important sa le oferim un mic dejun complet si echilibrat, care sa contina vitaminele si mineralele necesare cresterii lor.

Incepeti ziua cu energie facand un mic dejun bogat si sanatos pentru dumneavoastra si copiii dvs., deoarece este cea mai importanta masa a zilei. Cu aceste retete pentru micul dejun puteti face din micul dejun un moment special care trebuie trait, daca este posibil, alaturi de familie.

La scoala copiii vor trebui sa petreaca multe ore pentru a desfasura activitati fizice si mentale, asa ca va recomandam sa compuneti un meniu complet cu unele dintre aceste retete pentru copii . Mic dejun complet, sanatos, practic si usor de preparat.

Mic dejun sanatos pentru copii

Un mic dejun complet si echilibrat este necesar pentru a functiona bine, mai ales daca va fi cateva ore inainte sa mancam din nou.

Daca il pregatim corect vom realiza o distributie mai buna a caloriilor, ceea ce impiedica si aparitia obezitatii copilariei . Toti nutrientii trebuie sa fie prezenti intr-o dieta echilibrata, astfel favorizam o crestere corecta a copiilor .

Pentru a fi un aliment ideal, trebuie sa contina fructe , fibre, calciu si grasimi. De aceea, avem nevoie de alimente variate, care nu se limiteaza la laptele clasic cu cereale. De asemenea, putem alterna mai multe dintre optiunile pe care vi le oferim, deoarece copiii se plictisesc adesea daca repetam ​​mancarurile.

Dupa cum s-a evidentiat intr- un studiu publicat in jurnalul medical pentru analele pediatrice , micul dejun este cea mai importanta masa a zilei pentru copii. Acest lucru se datoreaza mai ales faptului ca sunt o sursa de nutrienti esentiali care, pe langa cresterea energiei, promoveaza bunastarea.

De asemenea, potrivit dovezilor, un mic dejun bun contribuie la reducerea problemelor, cum ar fi obezitatea copilului, deoarece promoveaza senzatia de satietate si reduce mancarea in alte momente ale zilei. La randul sau, favorizeaza absorbtia de nutrienti, cum ar fi fibra si calciul, esentiale in procesul sau de dezvoltare.

Din acest motiv, daca ati cautat retete sanatoase pentru micul dejun al copiilor dvs., mai jos veti gasi o modalitate de a pregati 5 optiuni grozave potrivite pentru ei.

Iaurt

Iaurtul simplu este unul dintre cele mai bune alimente pentru micul dejun pentru copii. Conform concluziilor unei investigatii recente publicate in European Journal of Clinical Nutrition , consumul acestui produs este asociat cu un aport de nutrienti mai ridicat, o calitate mai buna a dietei si un profil metabolic favorabil la copii.

Printre altele, si potrivit studiului, acest aliment va favorizeaza sanatatea cardiovasculara si mentinerea unei greutati corporale sanatoase. Din acest motiv, va propunem sa o combinati cu alte ingrediente sanatoase , precum: cereale integrale, migdale si afine.

Mere

O publicatie in Nutrition Journal arata ca consumul de mere este legat de o calitate mai buna a dietei si de un risc mai mic de obezitate la copii. De fapt, sugereaza ca consumul de mere si derivatii sai ar trebui incurajat sa respecte recomandarile privind fructele la minori.

Muesli cu fructe

Conform unui studiu publicat prin medicul de familie american, cele mai bune alegeri alimentare pentru copiii mici sunt soiurile proaspete si procesate minim, precum fructe, legume, proteine ​​slabe, seminte si cereale integrale.

Avand in vedere cele de mai sus, acesta este unul dintre cele mai delicioase si complete mic dejun pe care le puteti oferi copiilor dvs. pentru a incepe ziua, deoarece musliul le va oferi o varietate excelenta de cereale, fructe si iaurt.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *